Vi er igang med at få vores udstyr op at køre til QO100.
Projektet har ligget stille i over et år, men nu er det lykkedes ved hjælp af radioamatører fra Vejen at få udstyret optimeret
Så i løbet af sommeren skulle det helst være funktions dygtig.
Bestyrelsen ved EDR Billund og Omegn
